Április 5-én, az iskolákban a tavaszi szünet előtti utolsó napon, izgalmas akadályversenyen vettek részt a diákok. Az esemény nagyon népszerű volt mind az alsó, mind a felső tagozatosok körében, és sokak számára az év egyik legizgalmasabb napja volt. A verseny során az iskolásoknak különböző akadályokat kellett leküzdeniük, amelyek kihívást jelentettek az elméjüknek és a testüknek egyaránt.
A felső tagozaton 14 csapat vett részt. Minden csapat nagyon motivált volt, hogy a legjobb teljesítményt nyújtsa. Az akadályok között szerepelt a palacsintasütés, melynek során a diákoknak egy adott idő alatt kellett minél több palacsintát elkészíteniük. Valamint logikai és műveltségi feladatokkal is meg kellett birkózniuk amelyeknek a célja az volt, hogy a diákok agyukat mozgósítsák. Az akadályok között szerepelt a szövegértéshez, a matematikához illetve testneveléshez kapcsolódó feladatok is. Ezek különösen izgalmasak voltak, mivel az iskola tanulói olyan kérdésekre válaszolhattak, amelyekkel nem feltétlenül találkoznak a hétköznapjaik során. Ezen feladatok szórakoztatóak voltak és a diákok élvezték a kihívást.
Az akadályverseny nemcsak az oktatásról, hanem a csapatmunkáról is szólt. A diákoknak össze kellett fogniuk, hogy megoldják a különböző akadályokat, és a csapatok együttműködése kritikus volt a siker szempontjából. A verseny során a diákoknak meg kellett tanulniuk, hogyan dolgozzanak együtt és hogyan kommunikáljanak hatékonyan egymással, hogy elérjék a közös céljukat.
Az akadályverseny egy fantasztikus lehetőség volt az iskola tanulói számára, hogy megmutassák az elkötelezettségüket, az ügyességüket.
Magda Bálint